Thursday, February 19, 2015

Modul 3 - GEAR 1 – Training

(Modul 3) GEAR 1 – Training

Modul ini hanya sebagai LATIHAN (training) untuk anda bagi memahami bagaimana proses pemasaran ini berjalan.
Saya gelar modul ini sebagai GEAR 1 – Training.
Melalui modul ini, saya akan bantu anda untuk FAHAM bagaimana proses pemasaran ini berjalan. Anda akan belajar bagaimana hendak menghantar iklan secara manual ke semua group auto approve post yang telah dikongsikan. Walaupun anda menghantar iklan secara manual satu persatu, namun kadar kecepatan anda melakukannya adalah lebih pantas daripada biasa. Di sini saya dedahkan kepada anda kaedah melakukannya.
Setelah anda rasa diri anda mahir dengan apa yang saya ajarkan dalam modul ringkas ini, saya sarankan untuk anda terus bergerak mempelajari modul seterusnya iaitu SISTEM AUTOMASI PENGHANTARAN IKLAN.
Saya tidak galakkan Modul 3 (GEAR 1 – Training) ini untuk anda aplikasikan secara berterusan kerana ianya hanya sebagai LATIHAN @ TRAINING untuk anda memahami sistem pemasaran ini.
Setelah anda faham sepenuhnya bagaimana proses pemasaran ini berjalan, adalah LEBIH BAIK anda fokus & konsisten dengan sistem automasi untuk membuat pemasaran kerana itulah TARGET UTAMA produk saya dalam membimbing anda membuat pemasaran Facebook Groups.
INGAT! Masa itu BERHARGA!

No comments:

Post a Comment