Thursday, February 19, 2015

Baca Ini Penting - Auto Approve Post - Senarai 700 Group Facebook

Group-group ini telah ditetapkan oleh admin-admin supaya AUTO APPROVE POST. Iaitu setiap kali anda membuat post iklan, post anda tersebut akan di approve secara automatik. Anda tak perlu risau samaada iklan anda akan di approve oleh admin atau tidak kerana ianya serta merta akan keluar pada News Feed group tersebut sebaik sahaja anda membuat post.
Untuk membolehkan anda beriklan di dalam group-group ini, anda terlebih dahulu perlu “Join Group” untuk menjadi ahli di setiap group yang saya telah berikan dalam senarai di bawah. Ini kerana hanya ahli group sahaja yang boleh membuat sebarang post terhadap sesuatu group. Jika anda tidak menjadi ahli, maka anda tidak boleh membuat sebarang post pun ke sesuatu group. Ini adalah tetapan yang sudah ditetapkan oleh pihak Facebook. Ianya diluar bidang kuasa saya. Rujuk gambar di bawah untuk cara membuat permintaan menjadi ahli.
Apa yang anda perlu lakukan adalah buka setiap group di dalam senarai di bawah dan kemudian klik butang “Join Group” seperti dalam gambar di atas untuk anda membuat permintaan menjadi ahli pada group tersebut.
AMARAN: Facebook hanya membenarkan sebanyak 75 – 100 group sahaja yang kita boleh“request” untuk menjadi ahli dalam sehari. Sila pastikan anda tidak membuat permintaan untuk menjadi ahli dalam sehari lebih daripada jumlah diatas. Ini bagi mengelakkan akaun anda dikenakan sekatan (block) oleh pihak Facebook. Adalah lebih selamat jika anda “request” dalam 50 group sahaja sehari.
NOTA: Jumlah asal yang anda patut terima daripada saya adalah sebanyak 700 group auto approve post. Namun, saya telah menambah sebanyak 300 group lagi sebagai hadiah dari saya untuk anda kerana mendapatkan produk saya ini. Jadi, ada 1000 group kesemuanya! :-)
Jika anda ingin download senarai ini dalam format ebook (pdf), sila klik gambar “file” disebelah kanan ini. Anda akan dibawa ke satu “tab” baru secara automatik. Sila tunggu sebentar sementara pelayar web (browser internet) anda “loading” fail tersebut.
Kadar masa yang diambil untuk “loading” fail tersebut adalah bergantung kepada sambungan internet anda. Jika sambungan internet anda laju, ianya akan “loading” dengan segera. Jika sambungan internet anda lambat, maka lambatlah proses “loading” tersebut untuk selesai.
Setelah proses “loading” fail tersebut selesai, anda bolehlah menyimpan fail tersebut ke dalam komputer anda.

KEMASKINI TERAKHIR: 12 Oktober 2014
Senarai Group ini telah dibahagikan kepada 10 bahagian. Klik pautan-pautan di bawah untuk membuka Senarai 700 Group Facebook – Auto Approve Post.

No comments:

Post a Comment